واحد پیشگیر و مبارزه با بیماریها : دومین گمیته سل شهرستان گمیشان برگزار گردید.

 | تاریخ ارسال: 1396/7/23 | 
دومین کمیته سل شهرستان گمیشان برگزار گردید.
دومین کمیته سل شهرستان در سال جاری در تاریخ 96.07.19 با حضور مدیر شبکه و پزشکان مراکز جامع خدمات سلامت برگزار گردید، در این جلسه ابتدا شاخصهای سل شهرستان مطرح سپس موارد مشکل دار برنامه سل به پزشکان مراکز گفته شد، در این جلسه به امر بیماریابی، رسیدن تعداد نمونه ها به حد انتظار 10 در هزار جمعیت در سال، تهیه نمونه ها بصورت هدفدار، کشف تا حد امکان بیماران مسلول توسط خود سیستم، پیگیری بیماران اسمیر منفی که علامتشان پایدار باشد، پیگیری داتس ویزیت ها تاکید شد همچنین در مورد بیماران مسلول که پایان ماه دوم به بعد اسمیرشان مثبت باقی مانده و ... عنوان شد و تاکید گردید پرونده بیماران مسلول بدون هیچ گونه خدشه ای تکمیل و بایگانی گردد.
 


 

دفعات مشاهده: 601 بار   |   دفعات چاپ: 188 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شبکه بهداشت و درمان گمیشان می باشد.

© 2026 All Rights Reserved | gomishan